Gäst ZEBBE Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Vad gör affärerna ( GRÖNA ) i Spiderman2 för nåt? Kan man köpa saker till Mary Jane eller?
vincent_spider Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Vad gör affärerna ( GRÖNA ) i Spiderman2 för nåt? Kan man köpa saker till Mary Jane eller? :lol: :lol: :lol: Hahhahahhaha Det Var Länge Sen Ska Se.. Jag Hör Av Mig..
Simpsons Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Man köper uppgraderingar som man måste köpa för att klara alla chapters, varje chapter har någon uppgradering man ska köpa.
Gäst ZEBBE Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Asså jag menar dom GRÖNA affärerna! inte dom med "stjärna" på! Grön=? Röd=tjuv gömställe Stjärna= affär att köpa uppgraderingar
Simpsons Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Jag fattar inte hur du menar, det finns ju bara en sorts affär och den är grön på kartan och där köper man uppgraderingar.
Gäst ZEBBE Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Har du spelat spelet på sistonde? för uppgraderings huset är märkt med en stjärna! Dom gröna husen är typ neutrala! (?) Röda hus är hideouts!
Simpsons Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Jag spelar ja...dom gröna kan du nog inte göra något med...bara slå ner kunderna.
Gäst ZEBBE Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Jag kan inte slå ner kunder! det kan man aldrig eller...... :evil:
Gäst ZEBBE Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Kul om man kunde köpa saker till Mary Jane!!! :D Dom gröna affärerna är ganska korkade om man inte kan göra nåt med dom! Men nåt som är RIKTIGT kul är att stå på den högsta byggnaden och bara hoppa ner, och skjuta ut en lina och att svinga sig iväg när man är 1m från marken! Redigerat 5 November 2004 av ZEBBE
Avregistrerad Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 handlar detta om det nyaste spider.man????
Gäst ZEBBE Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Ja såklart! men jag har också 1:an fast 2:an är bättre
Rekommendera inlägg