Gäst golden mewtwo Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 (redigerat) :angry: hur tar man bort den här combat visior?? (kanske fel stavat!) svara då!!!! :angry: Redigerat 3 November 2004 av golden mewtwo
Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Du måste ju ha andra visir för att kunna byta. desutom så e re combat visor som e standard o de kan du inte byta.,
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 men hur tar man bort den för jag kan inte bli en boll och kan inte ladda mina skott och inte skjuta misiler!!
Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 öh, hängde du inte me när samus stack från skeppet. hon råka ut för en olycka så att samus hela vapen arsenal skadades (förutom poer beam). Så du måste hitta allat igen
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 jag har tagit bort dom själv!med combat visor hur tar man bort den??
NightMaker Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Gloden mewto vist är det trökigt att inte kunna bli ett rulade klot och ladda skottan :unsure:
Gäst golden mewtwo Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 ni fattar ju inte!!!!jag menar COMBAT VISIR!!!så man bara kan skjuta sina vanliga skott med A knappen men man kan inte ladda A skotten!!
Zvamp_master Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Det går inte att ta bort combat visar! Om man skulle kunna skulle man inte försvara sig ju! Det är ett av de visir man bara inte kan ta bort! Tro mig! DET GÅR EJ!
Gäst Samus aran Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 amen, gimi a brake... DU KAN INTE ANVÄNDA NÅT FÖREN DU HAR HITTAT DET. HAR DU HITTAT DET SÅ ÄR DET BARA ATT ANVÄNDA DET. du kan te x inte ladda fören du har hittat charge beam
Rekommendera inlägg