Quicksilver Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 f*n lyssna noga gör såå här om ni vill se bilden kopiera den och lägg in den i piant sparar och använd som skrivbordsunderlägg då ser man hela.... Och hjag har pratat med nintvedo snart kommer info om deras nya konsoll nån gång av 2005!!!!!1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 My Webpage nåååA?? Jag har mejlat nintendo följande svar fick jag: Hej! Det är förmodligen fake. Nintendo har inte kommit med någon information om deras kommande konsol efter DS. Ha det bra! Med vänliga hälsningar Gilbert Kjellström, Club Nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 det är inte ett nytt gc men dot kommer från nintendo och microsoft spelmaskinen XENON har tyvär ej några bilder nu men ska försöka hitta åhh vad du juger.. här är real fakta intnedo.se har sagt till mig via email att en uppgöljare till GC är på väg och att info kommer 2005 slut diskuterat.. <_< ok i mitt emial stog det så här: Från: Club Nintendo <[email protected]> Skickat: den 9 november 2004 12:50:12 Till: <[email protected]> Ämne: SV: Message from www.nintendo.se | | | Inkorgen Hej! Nintendo har inte släppt någon information om någon kommande konsol efter Nintendo DS. Ha det bra! Med vänliga hälsningar Gilbert Kjellström, Club Nintendo Ps. Försök att alltid skriva så noggrant som möjligt när Ni frågar om ett spel. Vad stället heter och hur det ser ut osv. Var även snäll och behåll all text i mailet om du får någon följdfråga av oss, vilket gör att vi lättare förstår vad det handlar om. -----Ursprungligt meddelande----- Från: Kim Weinefelt Skickat: den 9 november 2004 08:47 Till: Club Nintendo Ämne: VB: Message from www.nintendo.se -----Ursprungligt meddelande----- Från: [email protected] [mailto:[email protected]] Anslaget den: den 8 november 2004 14:55 Anslaget i: Info Konversation: Message from www.nintendo.se Ämne: Message from www.nintendo.se Message from www.nintendo.se <ID: > ______________________________________________________________________ Form: E-post: Ditt namn: Albin Gustafsson Ev. medlemsnummer i Club Nintendo: 770867 Din e-postadress: [email protected] Din fråga eller synpunkt: Är ryktet om nintedo Nexus fejk?? ______________________________________________________________________ Date: 2004-11-08 14:54:47 | IP-address: 81.228.186.146 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 fejkad bild enligt mig.kolla noga så ser ni hur konstigt det ser ut och sådär dålig kvalite blir det inte av en kamera så dom måste ha ritat den! DEn kanske e datagjord! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 hallå det är inte dålig kvalitet om ni gör så här så lyssna!! sparar bilden! och använd den som skriv bpords underlägg det funkar och den ser ju jätte äkta ut aegd Xaber Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Den bilden är datagjord ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 kankse men man vet ju aldrig om det blir en riktig onsoll ajg hoppas hoppashoppashoppashoppashoppashoppas!!!!!!!!! gör ni??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 kanske lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Men den e datagjord.. Det syns på kvaliten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg