rasmus Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Hur gör man avatarer? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rasmus Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 snälla kan nån svara idag åtminstone? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Dubbelposta inte <_< Man köper ett program kallat "photoshop" :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rasmus Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 okejjj.... jag tror jag har det programmet heter inte det adobe pkotoshop? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rasmus Skrivet 5 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 oj jag menade adobe photoshop... :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Det heter Adobe photoshop ,ja Men det finns andra program också t ex paint shop pro osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Imageready är också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 och 20/20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag gör på photo shop delux eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 "Adobe Photoshop 7.0 ME" Det programmet använder jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.