gogs Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 måsta man ha minneskort för att spara på gta sa lr så kan man bara spara på ett ställe i menyn utan minneskort?????? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 man måste spara på minneskortet tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 okei.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 själv klart man måste ha memory card Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Om du inte har hårddisk så måste du det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 man måste väl ha det på alla spel?!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag tror det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 på vilket spel som helst måste du ha 1-2 Memory card för att kunna spara! :visslar: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GtaSanAndreas Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Man måste har d så jag vet ! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Man måste har d så jag vet ! <_< :lol: :lol: :lol: LoL Man Behöver Inte Men För Att Spara Är Det Viktigt Att Ha....... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 dt e ju sjävklart att man måste ha memorycard för att spara.. dt e ju ps.. dem gör ju så för att tjäna mer pengar så e dt me gamecube me:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Ja,det måste man,om du inte har hårddisk (jag ska köpa hårddisk) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg