Linkeeze Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 vet nån hur man får (finaldestination) (yoshi,s story n64) och (DK jungle n64) jag har klarat (clasic) (adventure) (alstar) och alla (target test) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 för att få dk jungle n64 så måste du klara dig tills tiden går ut på 15 man melee, för att få yoshi banan måste du gå in på home run contest och slå sandpåsen över 1,300 om du inte tror mig så kan du gå in på www.detstar.com och titta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 För att få Final Destination så ska du klara Event Match 51. 1,300 feet ja. Men i PAL versionen heter det meter och man ska slå den ungefär 400 meter. För att klara 15 man melee om du inte är så bra, var DK och använd B + Ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 men hur får man sandsecken flyga 400 meter <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Då ska man ha yoshi och hoppa tryck på hopp knappen försigtit så inte yoshi hoppar för högt i alla fall när han är i luften ovan för sandsäcken ska du trycka neråt + a då sparkan han på säcken så ska du göra tills du tycker är bra sen tar du klubban och slåå tilll den jag kom 500 meter =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 6 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Tack det låter konstigt men det blir nog bra. Men vet du hur jag klarar event 49 (alstar match deluxe) på letaste set Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 döda döda döa öa a sen är dom döda döa öa a Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (redigerat) om du vills slå sandsäcken långt gör så här: gör a ^(upp) tr gånger ladda sen b tills den sprängs ,...klart oj jag glömde gubben är roy Redigerat 6 November 2004 av Ph0EniX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mojen Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (redigerat) om du vills slå sandsäcken långt gör så här: gör b ^(upp) tr gånger ladda sen b tills den sprängs ,...klart oj jag glömde gubben är roy Smash ^A menar du väl. :visslar: Redigerat 6 November 2004 av Mojen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Ja han menade nog så, annars går det inte så bra. Man kan också vara Fox och använda B sen slå iväg den med slagträet. Och DK använd B + > på sandsäcken så den fastnar sen använder du B + Ner när den är fast. funkar inte så bra för mig men en del säger att det är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jag sa ju de mojen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Mitt bästa tips till home-run-contest: Va bowser,skada han med ^+a och gör så på volley,sen klipper du till på volley,jag har kommit 550 meter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg