Hinjaj Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 för att få dk jungle n64 så måste du klara dig tills tiden går ut på 15 man melee, för att få yoshi banan måste du gå in på home run contest och slå sandpåsen över 1,300 om du inte tror mig så kan du gå in på www.detstar.com och titta Man behöver bara slå påsen 600 m för yoshi banan För dk banan behöver du klara 15 minuters melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (Hinjaj @ 07/11-2004 17:50:59) för att få dk jungle n64 så måste du klara dig tills tiden går ut på 15 man melee, för att få yoshi banan måste du gå in på home run contest och slå sandpåsen över 1,300 om du inte tror mig så kan du gå in på www.detstar.com och titta Man behöver bara slå påsen 600 m för yoshi banan För dk banan behöver du klara 15 minuters melee 400 meter annars <_< Och han menade feet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag klarade det också med Bowser! Min kompis gjorde det med ganondorf, han fick 599 m! (nästan ny trofé) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vissa säger att dom klarat 2000 meter med Ganondorf,men det tror jag inte på .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 tack för hjälpen men jag ville bara ha hjälp till event 49 ( all star match deluxe) <_< nu har jag klarat det själv :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 tack för hjälpen men jag ville bara ha hjälp till event 49 ( all star match deluxe) <_< nu har jag klarat det själv :student: Men varför frågade du det andra då? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg