epaaj Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Episod sex är ju film tre men episod sex och episod tre är film sex och episod tre. :S Det är rörigt. Alla säger olika där så det är svårt att förstå vilken personen menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Var och såg'n i Lördags. Hyfsat bra faktiskt... Hur kunde den där Grievous ha andningsfel om han var en droid? =P Men varför, varför var dom tvugna att ta med Jar-Jar på begravningscermoni-scenen? Varför!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Begravningscermoni? Minns ingen sådan :/ Jo, Grievous hade, som man såg senare i en scen, i alla fall ett hjärta. Han hade säkert även lungor. Om jag får säga vad jag tror så var han en levande varelse av kött och blod förut. Sen blev han skadad och de flyttade alla de viktigaste organen till en ny doid-kropp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 precis, man ser även att han har riktiga ögon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) Jo, [LÄS INTE OM DU INTE SETT FILMEN ÄN!] Med begravningscermoni menade jag efter Padmes död. Dess utom har även jag mistankar om Epaajs teori, men "hjärtat" tyckte jag mer såg ut som nåt slags kärna. Redigerat 8 Juni 2005 av Snake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Det ända jag minns(har inte sätt filmen men min bästa kompis har gjort det)var att Grievous var först människa och sen blev han en robot,ungefär som Darth Vader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.