Laithean Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Ska visa er min katt han heter Ramses och är g'o och gl'a Här Citera
nebbig Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Här är min katt... Redigerat 6 November 2004 av nebbig Citera
Gäst Beldur Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 (redigerat) Här är min katt...åhhhhh vad fin din katt är Redigerat 6 November 2004 av Danne159 Citera
Manga Master Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Båda är rått fina. Jag har en hund och två undulater. Tyvärr inga bilder :( Citera
LuddE Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Hmm ,rått fina? Bara så du vet så är det katter du tittar på! Citera
Apoca Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 min mus heter microsoft, han bor vid min server, har 4 stycken, en till som heter Microsoft, den var lite dyrare... en är också med ungar, men hon kanske kommer dö eftersom hon är så gammal, hon är en IBM mus... :cry: här är han ena http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/mus.JPG :D Citera
Nafrali Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 hehe, jo...Det är ju sant det du säger ;) Citera
Pettson3 Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 min mus heter microsoft, han bor vid min server, har 4 stycken, en till som heter Microsoft, den var lite dyrare... en är också med ungar, men hon kanske kommer dö eftersom hon är så gammal, hon är en IBM mus... :cry: här är han ena http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/mus.JPG :D Bra sagt ,Apoca :lol: Citera
Laithean Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Skrivet 7 November 2004 Hahaha :lol: har inga fler djur att visa. Kan ju inte precis ta kort på min Mus som heter... faktiskt ingen aning. har baar en digital kamera och en sladd och ingen Webcam. Citera
Steezy Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Jag har två kattungar men tyvärr så har jag ingen bild på dom på datorn. :( Citera
Gäst 0012 Skrivet 7 November 2004 Rapport Skrivet 7 November 2004 Ska få en hund snart och ta kort och visa upp den. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.