vincent_spider Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Jag gillade grafiken så jag gjorde ett litet spel först. Krig's spel :P men ska göra babbo nu. Gillade ni grafiken ? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Hejsan. Jag ska försöka hitta flera grafiker. Men när man gör ett sånt här arbete ska man ta det Lungt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Grym grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk2_Master Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Ganska coolt men jag gissar på att du har gjort en build editor på ett spel... Dok:då kan du inte få det på internet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 31 December 2004 Rapport Dela Skrivet 31 December 2004 Asgrym grafik!!!! härligt Vincent!!! Adda mej på msn [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 2 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Tackar, ska adda dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Vincent, har du köpt Macromedia Flash Player MX 2004? Ellet använder du en "Trial"? Om du har köpt det så, Är det värt pengarna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 Vincent väldigt bra grafik liknar nästan habbo snart du har verkligen kol på detta jag trode aldrig på det här <_< ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 4 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2005 vänta jag hänger inte med har ni gjort klart spellet eller e det ett demo eller... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 (redigerat) vänta jag hänger inte med har ni gjort klart spellet eller e det ett demo eller... :PHan hade gjort ett krigsspel med den grafiken vi ska ha på Babbo Motel!Vincent kan du inte adda mig? :rolleyes: Redigerat 5 Januari 2005 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 GLÖM DET VINCENT! 1.Du är för liten. <_< 2.Hur fixar du online funktion? :huh: 3.Hur fixar du chatt? :huh: 4.Wacko tro inte så mkt på att dem lyckas... ;) 5.½% chans på att du kommer att lyckas... <_< 6.Hur ska du kunna driva allt? 7.Jag lämnar tråden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eve_95 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 vaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg