Gäst Wacko Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (redigerat) TIPS ! Ifall detta inte kommit upp förut så säger jag det nu : Om det går att fixa borde man kunna välja mellan smal ,tjock , normal och lång,kort,normal ? (Lite avancerat)Vad menar du?¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Över till en annan sak... Kolla in mina banners som är nog lite coolare än den som sitter på hemsidan nu... -->tryck<-- Redigerat 6 Januari 2005 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (Wacko @ 06/01-2005 16:43:02) TIPS ! Ifall detta inte kommit upp förut så säger jag det nu : Om det går att fixa borde man kunna välja mellan smal ,tjock , normal och lång,kort,normal ? (Lite avancerat) Vad menar du? ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Över till en annan sak... Kolla in mina banners som är nog lite coolare än den som sitter på hemsidan nu... -->tryck<-- Jag menar användargubbarna ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 SNygga banners wacko ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Ha inte quaked_ess som sid görare... Han e nybörjare i html och han fixar den i html... Be någon som har mer erfarenhet av att göra sidor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Ha inte quaked_ess som sid görare... Han e nybörjare i html och han fixar den i html... Be någon som har mer erfarenhet av att göra sidor... Ge han en chans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 Hemsidan och den här grejen där det står Babbo Motel är Cool :D Men hur blir man medlem sen ? Edit:PM:a mig plzzz när ni är klar ! Och kan jag få vara något viktigt? :rolleyes: TIPS ! Ifall detta inte kommit upp förut så säger jag det nu : Om det går att fixa borde man kunna välja mellan smal ,tjock , normal och lång,kort,normal ? (Lite avancerat) Har dom redan gjort en hemsida asså jag hänger inte med :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 (zipy @ 06/01-2005 21:06:06) Hemsidan och den här grejen där det står Babbo Motel är Cool :D Men hur blir man medlem sen ? Edit:PM:a mig plzzz när ni är klar ! Och kan jag få vara något viktigt? :rolleyes: TIPS ! Ifall detta inte kommit upp förut så säger jag det nu : Om det går att fixa borde man kunna välja mellan smal ,tjock , normal och lång,kort,normal ? (Lite avancerat) Har dom redan gjort en hemsida asså jag hänger inte med :blink: Hemsidan är här<<<-- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 6 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2005 jag kan också bli möbel ritare XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) jag kan också bli möbel ritare XDOkii*Listan Ändrad* förresten vincent du kan använda min bardisk som jag inte har gjort andra vinkeln på än ;) Redigerat 7 Januari 2005 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) jag kan ändra vinkeln hur vill du ha den? EDIT: Redigerat 7 Januari 2005 av Haddi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 (redigerat) Nej haddi inte så men jag har redan gjort den ;) den finns med på min hemsida här är hemsidan Här är den vriden PS: Kan ni komma med förslag med vad för möbler jag ska göra? *Hemsidan Uppdaterad!* Nytt Info: Ny Smiley Tavla Gjord Redigerat 7 Januari 2005 av Wacko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 7 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2005 hur ska man se ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg