Hoppa till innehåll

Eget Habbo Hotel


vincent_spider
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 569
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Nu har jag fixat ett fett forum på svenska som ja, jag tycker ska vara det orginella forumet i början. Eftersom det bryter mot reglerna att ge ut Internet-adresser <_< så kan jag skicka det på msn... :D

Redigerat av Wacko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Invision e bättre!

 

 

Grattis vincent grattis... 40% chans på att du lyckas går det upp till 60% så... Kommer jag att tro på dig...

Redigerat av 35
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag kan en del om att göra spel jag gör ett habbo spel (klar om en vecka) jag kan hjälpa alla som vill som möbler mm till sitt spel men. Min dator pajade:(

Men jag hade han lägga in allt vigtigt på en MP3 :)

För utom pogramet som man gör spel! och har glömt vad det heter!! :(

så. Om nån vill ha min hjälp så skriv till min Hotmail [email protected]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JaJa Svårt är det inte att jöra ett spel när man vet hur man gör <_<

Jag vet redan hur man gör och gör. Redan på ett habbo spel där har man ett hus eller villa eller om man inte har råd kan man bo på ett hotel. Man kan ta taxi om man inte har pengar eller om man har mycke då kan man köpa en bill det finns 30 bilar att välga på. Så det är inget ny börjar skit jag har hållit på i nästan 2 år men. Inte med fördelen med att man kan ha bil och hus man kan fara och skaffa sig riktigt jobb till diskare till FBI och man kan starta eget jobb man råna & döda med men då tar polisen en och då kan man bli portad. Polisen är ganska sträng fast det är personer som jobbar med att hålla lagen. Men till att jag döpte spelet till **USA** Var för det skulle vara lite USA still. Men jag kan. Rock Star

City

 

Men mitt arbete var att göra ett spel som alla kan glädjas åt ett Chat centrum för nästan alla (Nästan!) Men jag kan inte av sluta arbete!!! för jag tappade pogramet och Glömt vad det hette!! så om nån vet så kan Ni väll meddela mig om nått pogram meddela [email protected]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla in din stavning...

 

 

devilgirl:Jo jag är aktiv i tråden men det är 1 gång var andra vecka eller mindre...

Redigerat av 35
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...