KazeN Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag kommer inte dit! Hur tusan ska man klara det där uppdraget egentligen så att man kommer dit? Jag kommer till taki men hon försvarar sig hela tiden, greppningar gör ju ingen skada knappt på henne. Sedan måste man vara på typ level 75 eller något va? jag är några levels över, blir det lättare att vinna om man har en bättre level eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Har det på boxen och jag tyckte aldrig det var särskilt svårt? Testa att köpa nya vapen eller använda en annan karaktär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaZZt Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 den bästa karaktären e talim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Sgrunt, så du menar att du är överlägsen? :P Jag har köpt alla vapen osm går hittills och jag har testat flera karaktärer, vilken använde du? Hoppas du inte säger spawn för han finns ju inte på gc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Nightmare brukar väl funka fint? Och nej, jag använde inte spawn :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag kommer inte dit! Hur tusan ska man klara det där uppdraget egentligen så att man kommer dit? Jag kommer till taki men hon försvarar sig hela tiden, greppningar gör ju ingen skada knappt på henne. Sedan måste man vara på typ level 75 eller något va? jag är några levels över, blir det lättare att vinna om man har en bättre level eller? :huh: JAg har det inte,men det borde väl vara lättare med en högre level Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag kommer inte dit! Hur tusan ska man klara det där uppdraget egentligen så att man kommer dit? Jag kommer till taki men hon försvarar sig hela tiden, greppningar gör ju ingen skada knappt på henne. Sedan måste man vara på typ level 75 eller något va? jag är några levels över, blir det lättare att vinna om man har en bättre level eller? Ta Necrid och gör på hon kommer till kanten och gör en ring out(lätt med Necxrid) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Var typ Kalik på alla uppdrag =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 um... kilik... 0013: man kan ju typ bara göra ring out med necrid, hans attacker skadar inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamefreak Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 den bästa karaktären e talim Nee..misturugi o voldo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 um... kilik... 0013: man kan ju typ bara göra ring out med necrid, hans attacker skadar inget. ehm jo dom skadar? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag hade nog fel vapen, det kan ju ha berott på det, men nu har jag klarat hela spelet iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg