Offline Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 men shit..detta suger likaförbannat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (redigerat) Tusan också mina 2500 inlägg jag kommer vara en noob :(juste det är bara ranken som har har minskat en bit :) Redigerat 7 November 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Ingen har fått behå¨lla sin ranking,men fuskapoäng är mer sällsynta en inlägg Jag hade 3800 inlägg ,men bara 1500 fuskapoäng,så är det bara Vi e coolingar B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 fattar noll vadå jag är Noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Har ni inte fått tillräckligt med information?Läs igenom tråden så fattar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Det gamla var bättre!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Det gamla var bättre!!!! jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 SLuta gnäll nu,det här är bra,och det är bara o kämpa och göra ännu mer inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 SLuta gnäll nu,det här är bra,och det är bara o kämpa och göra ännu mer inlägg Tycker du ja "cooling" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (game__master @ 07/11-2004 21:06:47) SLuta gnäll nu,det här är bra,och det är bara o kämpa och göra ännu mer inlägg Tycker du ja "cooling" Jag har ju gjort mer inlägg än dig "nykomling" ocg vart med "lite" längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vad är det här dålig updatering?! Jag var stabil förut och nu är jag nykomling! FuskaMynt och FuskaPoäng. Ha! Det suger! :angry: Jag håller faktist med dig, jag vet inte men jag har ingen större löst att vara inne på Fuska lika länge som förut :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Din gamla va kanske bättre, den här nya e rätt förvirrande!Blandar ihop fuskapoäng och fuskamynt!Men d viktigaste e forumet här!Man kan allafall chatta me varandra och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.