Mezox Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Nu när det här nya har kommit tycker jag att man ska få inlägg i alla forum för man får ju ändå ingen rank (det är det spammare är ute efter) av inlägg utan av fuska poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 man får ju visst ranker <_< fatta, läs <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag tycker man ska få i GF också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 (redigerat) man får ju visst ranker <_< fatta, läs <_<Man får inte ranker av inläggen. <_<Så fatta du vad jag har sagt. <_< Jag sa att man skulle få Inlägg inte Fuskapoäng i alla forum för man får inga ranker av inläggen. Redigerat 7 November 2004 av Mario Bros. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Man får visst ranker i inläggen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ja det får man och själv gillar jag inte min rank för att jag är inte nykomling det är ju inte så lätt att få fuskapoäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 ja det får man och själv gillar jag inte min rank för att jag är inte nykomling det är ju inte så lätt att få fuskapoäng Det är lika för alla ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Man får visst ranker i inläggen! Man får inte alls ranker om man har mycket inlägg. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Inläggenger ju fuskapoäng så .. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.