NosH Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 hur ökar fuskapoängen och säg inte att det finns redan en sån tråd för jag fattar inte hur ni menar hoppas adadmin svara för jag fattar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 ja och farför är vi 2 '2 nOOb' för Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Fusk,recensioner o inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Men man kan bara skicka ett fusk!Försökte göra d igen men d stod att jag redan ha skickat ett fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 hur ökar fuskapoängen och säg inte att det finns redan en sån tråd för jag fattar inte hur ni menar hoppas adadmin svara för jag fattar inte? Han heter Admin :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 råkade skrtiva fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Gör inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Gör inget Men varför vart du sur då?Du gjorde :angry: smilisen,men sen gör det ingenting :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Men man kan bara skicka ett fusk!Försökte göra d igen men d stod att jag redan ha skickat ett fusk! Du kan bara skicka in ett fusk till ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Vaaa asså måste man få poäng av fusk :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vaaa asså måste man få poäng av fusk :( Fuskapoäng ja,inte fuskamynt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 (Orson @ 08/11-2004 08:52:25) Vaaa asså måste man få poäng av fusk :( Fuskapoäng ja,inte fuskamynt ;) Både och får man.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.