Gäst 12 Skrivet 19 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2005 msxmsx och jag går på samma skola! Till ämnet, mobbar aldrig blir aldrig mobbad. Men det finns två st som jämt bråkar(jätte-jobbigt)! Ok förlåt för att jag sa dumbo vet inte vad som flög i mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 Idag körde vi herre på teppan, då drog en sexa, som heter Robin, ner mig. Han knäade mig i magen och armbågade mig på bröstkorgen när jag låg ner :( Han sa att han skulle krossa mig nästa rast, men det gjorde han inte. Jag spöar bara dom som retar eller slår mig! o_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 22 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2005 msxmsx och jag går på samma skola! Till ämnet, mobbar aldrig blir aldrig mobbad. Men det finns två st som jämt bråkar(jätte-jobbigt)! Va?Fattade inte vad du sa!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.