Neko Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 Ja, Rubriken säger allt. Jag skaffade nydligen ett nytt hus och hade inrett allting som planerat. Som vanligt brukar man få besök av sina grannar efter ett tag och alla 3 verkade mycket trevliga och pratglada tills en liten udda granne dök upp. Han hette David och betedde sig riktigt konstigt. Det första han gjorde var att springa fram in i mitt kök och åt ur min soptunna. Inte hann han hälsa på mig eller dom andra grannarna utan när han hade gnagat färdigt så var det mitt badrum som gällde. Ja, han spydde i min toalett, och sen så sprang han kvickt fram till mig, slog mig och sprang hemåt. Ska en granne verkligen bete sig så här? Jag ska inte glömma att spy i hans toalett och så vidare nästa gång han dyker upp.
Gäst Xray Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 Låter riktigt skojjigt, säkert nått alko.
Neko Skrivet 8 November 2004 Författare Rapport Skrivet 8 November 2004 Mjo, verkligen. Han brukar gå runt och välta ner min soptunna hela tiden när han går förbi och gör sin dagliga joggingtur. Sedan har han vid vissa tillfällen ringt via MIN telefon och sagt att det är party när jag inte ens har ballonger eller en bardisk framme. En riktig galning.
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 gör väggar runt han o vänta tills han dör ;)
Chihuahua Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 Eller ännu enklare, så man slipper en massa trubbel: Få upp fuskrutan (Ctrl+Shift+C) och skriv MoveObjects on, så kan du plocka upp honom och kasta honom, så får du aldrig mer problem med honom. Glöm inte att avaktivera fusket genom att skriva MoveObjects off.
Neko Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Skrivet 9 November 2004 Hm...ja han är ju störande så jag kan pröva med det där Move Objects fusket.
larven1 Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 eller så tar du reda på var hans brevlåda bor och raderar honom ur spelet :P
larven1 Skrivet 10 November 2004 Rapport Skrivet 10 November 2004 ursäkta dubbelinlägget :unsure: Men din granne kommer till mej också... han kommer inspringades och slår mina barn!... skit gubbe på ren arabiska!.. :angry:
Rekommendera inlägg