Gäst Cuddles Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 varför är det så :angry: :angry: och sen står det att jag inte lakt in nåt fusk när jag har lagt in två fusk till bfv :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 det står att du är nykomling för att du är det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 De har ändrat Rankerna så det är därför, jag var Kändis förut men nu är jag Elite Fuskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 jag var småkändis innan och nu e jag nåt annat skit...hoppas att dom ändrar tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Titta dom miljon tals trådarna i Fuska.se forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag är elite fuskare men jag tycker iden var bättre så inte alla spammar för höga ranker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (redigerat) hehe kul att ha 1039.7 poäng :D men vad ser jag. är jag bara fuskare förut var jag elite gamer *sigh* har dom gjort satt man måste ha fler inlägg för rankerna :blink: Redigerat 9 November 2004 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (redigerat) Något udda? Ahhhh!! Jag som var så lycklig över mina två rutor, snyft.... :cry: Redigerat 9 November 2004 av Claudia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 va??har dom tat bort en rank, jag såg bara ändrade ranker men dt här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 om dem inte ändrar tillbaks snart har jag god lust att lämna fuska <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Är ranken verkligen så viktig för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.