Apoca Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 tillhör väl musik? hur många watt har ni hemma i stereohyllan? och vilket märke? själv har jag en Yamaha med 7x150 watt i förstärkare sedan en fisher equalizer och Zachry DSW-400(bass förstarkare) och lite mer. högtalare har jag en baslåda på 800 watt (bara själva "Element" väger 8 kilo, och är lika stort som en tv i 18 tums stoleken :P ) sedan så har jag två pelar högtalare som har 3 element i varje på 300 watt för er som inte kan så mycket så kanske det räcker med att skriva märket eller något annars så står det på backsidan på varje högtalare om ni vågar va där bak och röra, det är oftas ofaligt att checka på högtalaren, men rör bara inte för mycket (Element är det svarta runda som finns ofta två eller tre olika stora runda sakerna i högtalaren, kan också vara små) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag har min dator som stereo :P Och just nu använder jag några helt okej högtalare som kom med våran nya dator.. Labtec står det på subwoofern och högtalarna. Vet dock inte styrkan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Själv har jag en liten vanlig cd-spelare, men pappa har två Yamaha av någe slag och två castel (heter märket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag använder datorn när jag lyssnar på musik. Jag har Altec Lansing surround-ljud med fem högtalare och så har jag en baslåda också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag har en jävligt högtalare här vid datorn Den är väldigt stark... Jag glömt bort hur mycket den var men mycket iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 jag har också såklart(!) datorn inkoplad till stereon men man måste ju ha en förstärkare om man ska ha ricktigt dunkadunka! andvänder mig av creative´s 26 bitars ljudkort, typ det besta som dom hade 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jag har Creative Soundblaster.Vet inte om ljudkortet heter så men programmet meter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 sound blaster det är j*vligt bra grejer till datorn det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 tillhör väl musik? hur många watt har ni hemma i stereohyllan? och vilket märke? själv har jag en Yamaha med 7x150 watt i förstärkare sedan en fisher equalizer och Zachry DSW-400(bass förstarkare) och lite mer. högtalare har jag en baslåda på 800 watt (bara själva "Element" väger 8 kilo, och är lika stort som en tv i 18 tums stoleken :P ) sedan så har jag två pelar högtalare som har 3 element i varje på 300 watt för er som inte kan så mycket så kanske det räcker med att skriva märket eller något annars så står det på backsidan på varje högtalare om ni vågar va där bak och röra, det är oftas ofaligt att checka på högtalaren, men rör bara inte för mycket (Element är det svarta runda som finns ofta två eller tre olika stora runda sakerna i högtalaren, kan också vara små) De är la ett maffigt ljud? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 går att få bätre, men inte mycket bätre... här är mina senaste tillskott http://images.tradera.com/250/9010250_1.jpg 2 st 18" lådor, köpte för 2000 st, jag tror det står i min morsas hyreskontrakt att man inte får inehava sådana stora högtalare :P men skit samma, det låter utav h*lvete, sub bass Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 på datorn har jag 5.1 surround högtalare med 125watt och snart ska jag få en anläggning med 275watts högtalare med en hyfsad subwoofer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Gah, jag kommer inte ihåg hur stora och bra mina högtalare e. Och jag bryr mej inte heller. Så länge de funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.