Tilda Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Hej tycker ni att POKEMON COLOSSEUM är ett bra spel? tycker ni att jág ska köpa det? SVARA FORT! KANSKE SKA KÖPA IDAG!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja,det är väl sådär ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 NEJ!!!! Köp inte det! Det är skräp och hur fort fixar man det? Jo på ca 2 dar! DET ÄR SUPER TRÅKIGT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Gör inte flera trådar om det här. Man kan bara fånga 48 pokémon, och man kan bara fånga dem av andra tränare och bara vissa. man kan inte heller träna upp dem mot vilda. Man är typ i strid hela tiden. Och battle mode, där man kan spela med tex en kompis är sämst, när man måste ta alla pokémon från GBA. Sammanfattning: Köp det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 SKIIIIIT SPEL du kommer ångra dig det är nintendos skam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Varför tycker alla att det är så dåligt!!?? Vad är dåligt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 allting! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 OK då ska jag väl inte köpa det då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det är bra köp det alla är noobs som säger pokemon suger köp köp ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Nej jag gillar Pokémon spelen men inte Colosseum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 :huh: hmmm det hör vart svårt! tror inte att jag ska köpa det i alla fall! :( trodde att alla tyckte det var roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 :huh: hmmm det hör vart svårt! tror inte att jag ska köpa det i alla fall! :( trodde att alla tyckte det var roligt Jag har det inte,men det ser rätt kul ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg