Gäst alan.shalaji Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Har ni läst härsken på ringen. Världens bästa bok. Dem härmar sagan om ringen med härskarringen men frodo heter frito och sam heter skam och legolas heter legolam och gimli heter strimli och aragon heter arrawrot och bilbo heter dildo och pipin och den andra killen heter pepsi och pommac och trolkaren heter goodguy. Om ni inte ha läst den så spring till närmaste bokiahandel och köp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Fatta inget :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jag vet, den boken verkar vara riktigt härlig! Funderar på att skaffa den, faktiskt... väldigt ovanligt, jag brukar inte lägga ut pengar på saker särskilt ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 vad kostar boken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Hehe :) Vi har alla Sagan om ringen böckerna men jag har aldrig läst nån av dom... Ska gå o småkika snart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 jag vill köpa den tror jag men jag sover på saken...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Min pappa köpte den för inte så länge sedan, men tyckte att den var värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Den låter lite töntig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag tror att den kan vara ganska rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 vad kostar boken? Vet ej.Fick den i födelsedagspresent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 har aldrig gillat sagan om ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Bored of The Rings, heter den på Engelska. Kul parodi på Lord of The rings, iaf om man har läst de böckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.