Gäst 0012 Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Nä i sommaren var det ball i stockholm regna 3 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 men vad förväntar ni er?! det e ju bra väder för att vara i november! du, nu på lovet var jag nere i Ungern och där var dt 20 grader, så dt här e skitväder!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 klart det e skit väder..... och bra utomlands *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Nu är de bara slask :cry: Smålängtar till vintern så man får lira lite Snowboard :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (Shark @ 10/11-2004 19:38:12) men vad förväntar ni er?! det e ju bra väder för att vara i november! du, nu på lovet var jag nere i Ungern och där var dt 20 grader, så dt här e skitväder!! <_< JA MEN NU ÄR VI I SVERIGE, SVERIGE!!! om du inte fattat det så vet jag inte vad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 kyl ner! ta ett dopp i havet eller någe ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 kyl ner! ta ett dopp i havet eller någe ;) blir bara så sur på andra som jämför sverige med annat.. vi lever ju faktiskt i sverige och vi kan inte göra nåt åt saken (om man inte flyttar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Ja, det vore en tanke. Det är jättefint väder i Sahara vid den här årstiden... och alla andra årstider.... Det enda jag längtar till är våren då jag får bo med mina kära vänner i skogen... :zzz: hmm...? Jusste... STHLM har skitväder oxå... Halo 2? Är det så bra att man köar i två timmar för att få det? Ledsen, men jag ser inte det skenheliga i det hela.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 STHLM mardröm väder.Skulle vilja bo i Spanien eller Italien.Inte dem nordiska länderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 STHLM mardröm väder.Skulle vilja bo i Spanien eller Italien.Inte dem nordiska länderna. sverige tvåa i bästa landet att bo i.. etta var norge <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 nu har det dåliga vädre kommirt till finland i går och idag är det bårta -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Halo 2? Är det så bra att man köar i två timmar för att få det? Ledsen, men jag ser inte det skenheliga i det hela.... nej,de förstår inte ja häller.en del kallar metroid prime de första metroid spelet (om man tror de så kan man inget ja upprepar inget om tv-spel) och de värsta av allt e att några kallar metroid för en billag kopia av halo(då är läget kritiskt, metroid kom ju för f*n år 1987,kom halo då,knappast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.