Mezox Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Jag tycker man ska få 2-4 fuskapoäng om man skickar in ett fusk/recension för man sliter ju för att hitta fuska och samma sak när man försöker beskriva ett spel. Jag har också en fråga: får man fuskamynt im man skickar in fusk/recension? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Man får 50 fuskamynt för både recension och fusk. Sedan får man även fuskapoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 ok nu vet jag dt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Man får 50 fuskamynt för både recension och fusk. Sedan får man även fuskapoäng. Oki, jag trodde man bara fick fuskapoäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Det trodde faktist jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Det som är nytt med nya ranken är att man får FuskaPoäng på fusk/recensioner med. Och dessutom mer FuskaPoäng än för inlägg även om de inte är så stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.