mik@el Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 jag undrar om någon har kört halo2 och om det är kul. jag är elva år och det är så att min pappa tycker att jag inte ska få köra halo eller halo2 så jag undrar hur man övertygar honom att man ska få köpa halo2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Skojar du? Är du elva år och inte får spela, det är världens bästa spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 det är världens bästa spel :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Skit skoj. Skit samma, vem bryr sig om åldersgränsen ? :P Även fast du är 11 år så kan du lätt spela det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 det är kung och inte för blodigt du kan ju säga att man inte dödar människor ovh öööö ni kan köra coop jag menar inte ens din farsa borde ta bort det här =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag tyker att du borde få köra de jag e 11år och min mamma vill att jag inte spelar de men för min pappa går de bra...så då bestälde min pappa de till mig=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Mina föräldrar bryr sig faktiskt inte alls vad jag spelar. Jag beställer spelen själv, osv.. Förresten så är jag 13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag vet en 9-åring som spelar det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 skojar du`?`?? jag e 14 och jag alla gta serien(e från 18 år) och några till som har åldersgräns B) frästen så ska jag köpa dt om jag får xbox vid jul :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Amen vem som helst spelar spelen.Det är dem som inte klarar av våldspel som inte brukar få spela.Jag spelar hela tiden våldspel men jag är 11 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ja exakt dt e föräldrarna som ska avgöra, dt beror bara på om man klara såna spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaLeN Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag är 16 och jag kör coop med min 6-åriga syster och hon tycker det är as roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg