The Moose Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 usch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 16. Men va faen, vem kollar åldersgränsen ? många har ju såna föräldrar som gö dt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Skit skoj. Skit samma, vem bryr sig om åldersgränsen ? :P Även fast du är 11 år så kan du lätt spela det.. jag får inte köpa det men är det någon som vet hur man övertalar en pappa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 ääää vi skulle ge honom tips inte håna honom för att typ 9 åringar och 6 åringar får det sigh men jag tycker han borde få det för vad är din farsa rädd för att du ska typ ta en kniv och skrika energi sword och gå ut och huga ner folk medans du skriker halo eller sjöngar halo låten från början . så vad han nu fåt fram är bara skit snack från de där j*vla debat gubbarna som inte ens har har hållt i en handcontrol eller tangent bord de vet nog inte vad än skiva är allt de gör är att tjata på det när de egentligen borde syfta på att ta bort snus och all rökning + knark och sånt inte för nå j*vla spel de inte vet ett skit om . min åsikt :) klokt sagt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Inget superspel, men absolut inte världelöst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag men tänk på att det rekommenderas ändå för 15-16 åringar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Det är ett nästan helt in tillperfekt spel!!!!!!!! måste spelas! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 mjoooo..... kanske inte måste spelas..... fast kul e det :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 det är lätt det grymmaste spelet i världen.! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg