pollenallergi Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 I Halo 1/2 är det inte mkt blod, det blir ju mest alien blood eller vad man ska säga ;).. Det blir ändå inte mkt av det heller.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 jag vet en 7 åring som spelet det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Min bror spelade den när han var 4 år, vi spelade Halo 2 nyss, 5 år nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Min lillebror spelade de som 4-åring.... Han spelade oxå GTA3 när han var 5år... Förresten är de fel forum <_< Borde vara i "Allmänt" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Nej, verkligen inte, Orzen. Halo 2 är till Xbox, ellerhur ? Inte till Orzens nya konsoll "Allmänt" =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ääää vi skulle ge honom tips inte håna honom för att typ 9 åringar och 6 åringar får det sigh men jag tycker han borde få det för vad är din farsa rädd för att du ska typ ta en kniv och skrika energi sword och gå ut och huga ner folk medans du skriker halo eller sjöngar halo låten från början . så vad han nu fåt fram är bara skit snack från de där j*vla debat gubbarna som inte ens har har hållt i en handcontrol eller tangent bord de vet nog inte vad än skiva är allt de gör är att tjata på det när de egentligen borde syfta på att ta bort snus och all rökning + knark och sånt inte för nå j*vla spel de inte vet ett skit om . min åsikt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SKiRo Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Skit skoj. Skit samma, vem bryr sig om åldersgränsen ? :P Även fast du är 11 år så kan du lätt spela det.. hur gammal måste man va för halo2?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 16..... fast om ens föräldrar inte tycker att man ska köra det e det väl bara acceptera det.... när jag var mindre fick jag inte köra krigs spel ( fast gjorde det hos kompis men ändåh... ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 ääää vi skulle ge honom tips inte håna honom för att typ 9 åringar och 6 åringar får det sigh men jag tycker han borde få det för vad är din farsa rädd för att du ska typ ta en kniv och skrika energi sword och gå ut och huga ner folk medans du skriker halo eller sjöngar halo låten från början . så vad han nu fåt fram är bara skit snack från de där j*vla debat gubbarna som inte ens har har hållt i en handcontrol eller tangent bord de vet nog inte vad än skiva är allt de gör är att tjata på det när de egentligen borde syfta på att ta bort snus och all rökning + knark och sånt inte för nå j*vla spel de inte vet ett skit om . min åsikt :) ja, om nån går ut på gatan och t.ex. knivhugger nån pga att de spelat ett spel, e dt nog att de spelade gta! :P :rolleyes: men dt e ju upp till föräldrarna att se om man kan hantera ett sånt spel.alla e ju olika Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 16. Men va faen, vem kollar åldersgränsen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 mm lovar att de bara dödar sen skyller på ett spel för att komma undan lättare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 tror inte att de skulle komma undan lättare för att säga: jag körde halo2 och fick lite ideér och bums låg det massa personer döda här..... fast om man säger att man e mentalt sjuk kanske :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg