Rullis Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 Har ni kvarsittning i er skola/Klass..? det har vi >_> om man t ex kommer 5 min för sent,så får man 10 min kvarsittning >_> men det bra är om man kommer tidigare på morgonen så får man plus,om man jobbar då =]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 igen kvarsittning... men lärarna brukar dra över minst 10-15 min på våra lektioner.... om man kommer försent får man en jädrans utskällning och sen är allt bra igen... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 igen kvarsittning... men lärarna brukar dra över minst 10-15 min på våra lektioner.... om man kommer försent får man en jädrans utskällning och sen är allt bra igen... :D Samma här :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 va har ingen kvarsittning, som tur e :P *puuh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 nope.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Vi har inte tid med kvarsittning, schemat är så tajt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Vi har kvarsittning,samtal hem,mejl hem och en massa annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 enligt svensk lag är det ju förbjudet med kvarsittning,alltså är era skolor olagliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 visst visst olagligt??? heheh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Kvarsittning? Nej... Men min SO lärare drar alltid över på en lektion, så jag kommer alltid sent till Tyskan... Min tyska lärare "älskar" det. Och när man försöker säga hur det ligger till så blir hon bara sur... Vad ska man göra? Aga och kollektiv bestraffning är oxå förbjudet, men är det någon som bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 sig till din tyska lärare att hon får prata med SO läraren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Har försökt, hon förvisade mig till min bänk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.