Skinnpytte Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 min lärare är jätte sträng jaag fick kvarsittning 50min när jag för sov mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Vi är väl ingen direkt kvarsittning, men vi har skolkrum :P Om lärarna kommer på att man har skolkat, vilket är ganska vanligt, får man sitta i ett litet svettig rum i skolans djupaste kammare med en tjock speciallärare i 60 minuter som ger en massa uppgifter. Har dock aldrig råkat ut för detta, men jag vet att det är vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 min lärare är jätte sträng jaag fick kvarsittning 50min när jag för sov mig då har du inte försovit dig en gång till :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 enligt svensk lag är det ju förbjudet med kvarsittning,alltså är era skolor olagliga Japp det är svensk lagg på att man får inte ha kvarsitning men det sk*ter skollorna i för att man att man inte ger eleverna kvarsitning när dom kommer försent då tror läraren/Lärararna att eleverna kommer fortsetta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 måtte polisen ta dom j*vlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 brukar inte få kvarsttning men jag brukar inte heller komma försent bara ibland på tyskalektionerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Har ni kvarsittning i er skola/Klass..? det har vi >_> om man t ex kommer 5 min för sent,så får man 10 min kvarsittning >_> men det bra är om man kommer tidigare på morgonen så får man plus,om man jobbar då =]. exakt så har vi också. Fast jag får alldrig kvarsittning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 I Onsdags fick inte gå till skolan,också får man jag liksom 100 minus,alltså kvarsittning i 100 minuter >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag fick kvarsittning av att vi hade kastat snöbollar på andra så vi fick kvarsittning. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 fick kvarsittning för en kille låst in oss i gympasalen sen kom vi ut för att en prao lärare kom och sa åt han då vart han ledsen och for iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardCore Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Jag har 7 timmars kvarsittning sen skolan börja tills nu..! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Har ni kvarsittning?????det har inte vi om man kmr försent så skakar dom bara på huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.