nikomas Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Jag vill bara seja att alla som inte har testat HALO2 borde göra det för det första e det hur bra som hels!!! vad tycker ni? hursomhelst är grafiken rockande bra och spelet har en röd tråd med det första spelet. jag vet ochså säkert att det kommer ett HALO3. jag körde klart spelet tidigare idag och när sista banan slutar sejer master chef att han ska få ett slut på striden som man i första uppdraget spelar i. hursomhäls är spelet superbra och jag ger en 10 en annan förbettring är alla nya fordon och vapen. att man i 3dje uppdraget är covenant altså the orbitor sen är det varannat uppdrahg(humans sen covenants sen humans sen covenants) en sak till är ganska kul du kan bäära och skuta med 2 vapen samtidikt som till exempel 2 SMG pepprare eller plasmarifles eller nuddlers men inte 2 bazokas eller större tvåhandade vapen VAD TYCKER NI ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikomas Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 la in i fel sorry! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 k halo2 är på xbox inte nintendo64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 k du har flyttad det nu =) tycker också det äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jo jag håller med dig.Halo 2 är helt klart ett av dom bästa spelen som finns nu och kanske till och med HAR funnits.Jag har inte klarat det än men förhoppningsvis gör jag det snart. Halo 2 är ett mästerverk likaså som Halo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Jag vill bara seja att alla som inte har testat HALO2 borde göra det för det första e det hur bra som hels!!! vad tycker ni? hursomhelst är grafiken rockande bra och spelet har en röd tråd med det första spelet. jag vet ochså säkert att det kommer ett HALO3. jag körde klart spelet tidigare idag och när sista banan slutar sejer master chef att han ska få ett slut på striden som man i första uppdraget spelar i. hursomhäls är spelet superbra och jag ger en 10 en annan förbettring är alla nya fordon och vapen. att man i 3dje uppdraget är covenant altså the orbitor sen är det varannat uppdrahg(humans sen covenants sen humans sen covenants) en sak till är ganska kul du kan bäära och skuta med 2 vapen samtidikt som till exempel 2 SMG pepprare eller plasmarifles eller nuddlers men inte 2 bazokas eller större tvåhandade vapen VAD TYCKER NI ???? Mörka Miljöer & framför allt att vara Covenant varranan bana, Gör så spelet blir tråkigare än vanligt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Nja jag tycker det är fräckt att dom blandar att man kan vara en Covenant och Master-chief.Men däremot håller jag med dig om att det är allt för mörka miljöer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Det är inget superspel, men inte värdelöst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jo det är ett superspel.Ett av världens bästa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Eftersom att jag överskattade det så blev jag rätt missnöjd. Dvs att jag inte hatar det men att jag hade förväntat mig mycket mer från singelplayer delen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg