Piickles Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Man ska ju klara spelet på alla nivåer, det går inte så snabbt, och att vara Coventant suger, man dör så snabbt <_< jag dör typ aldrig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag har klarat spelet på Easy :P, då dog jag aldrig. Eller nja, två gånger kanske. Nu spelar jag det på Noraml och har kommit en bit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Hur många timmar/minuter tog de för dig att klara de ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag har klarat spelet på Easy :P, då dog jag aldrig. Eller nja, två gånger kanske. Nu spelar jag det på Noraml och har kommit en bit. Jag började på normal lite mer utmaning så :D Jag är på Helljumpers skit kul bana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Är de typ i mitten på spelet eller :blink: Har tyvärr inte testat de än så jag vet inte :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag vill bara seja att alla som inte har testat HALO2 borde göra det för det första e det hur bra som hels!!! vad tycker ni? hursomhelst är grafiken rockande bra och spelet har en röd tråd med det första spelet. jag vet ochså säkert att det kommer ett HALO3. jag körde klart spelet tidigare idag och när sista banan slutar sejer master chef att han ska få ett slut på striden som man i första uppdraget spelar i. hursomhäls är spelet superbra och jag ger en 10 en annan förbettring är alla nya fordon och vapen. att man i 3dje uppdraget är covenant altså the orbitor sen är det varannat uppdrahg(humans sen covenants sen humans sen covenants) en sak till är ganska kul du kan bäära och skuta med 2 vapen samtidikt som till exempel 2 SMG pepprare eller plasmarifles eller nuddlers men inte 2 bazokas eller större tvåhandade vapen VAD TYCKER NI ???? :cool: fett att det ska komma ett halo3 annars är det ju inge kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 tycker fortfarande att spelet är för kort..... vilken banan e hell jumpers? finns juh ingen som heter det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 spelet är inte kort det tar länge tid om du skulle vara smart och börjat med normal eller heroric inte easy som man bara kan springa genom banerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 (redigerat) går juh snabbt på normal oxå <_< och man ser juh f*n inte om man klarat på normal/heroric/legendary eller inte ;) Redigerat 13 November 2004 av Mirohiru Ayugai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 (Haggen @ 13/11-2004 10:44:40) Jag har klarat spelet på Easy :P, då dog jag aldrig. Eller nja, två gånger kanske. Nu spelar jag det på Noraml och har kommit en bit. Jag började på normal lite mer utmaning så :D Jag är på Helljumpers skit kul bana Den heter faktiskt inte Helljumpers, den heter Delta Halo. Men första kapitlet i banan heter Helljumpers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 o.O jag fattar inte? den heter delta halo fast den heter helljumpers? ;) :D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 banan heter delta halo.. men ett kapitel i den banan heter helljumpers.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg