Nain Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 de e lungt bara nån svarar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 jag kanske kan svara om någon behöver hjälp jag har varvat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Du ska visa det för honom(eller visa och visa).Du ska få ett papper av honom. Gå till King Zora och visa han den sen får du en sak av honom. RID(Inte warpa) till lake hylia och gå in till proffesorn och lämna grodan du fått till honom. RID återigen till Death Mountain och lämna ögon dropparna som du fått till big goron. Och sen spela ett tag och kom tillbaka till han sen och gå till honom med stenbrickan från homon och här har du ditt okrossbara Biggorons svärd. Sorry Danne om du ville svara. man kan använda song of sun oxå, så att tiden går mycket snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Hur får man pappret då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Hur får man pappret då???vilket papper?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 pappret man ska lämna får man av goron om jag minns rätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Jag får ju inget papper av honom. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 hum då vetinte jag om du inte får av han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 man ska stå j*vl*gt nära honom då ser han på nått sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 är du säker? kanske va så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 är du säker? kanske va så *host* har varvat de........*host* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Tja, för att få det pappret är det bara följa det någon just skrev, guiden på alla ärenden, och om det inte funkar finns det ingen lösning.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg