0013 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Kolla ´vad jag skrv så vet du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Okej då förstår jag 0013! Ett spel asså? Alright.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 om jag får tillbaka mina poäng av admin så ger jag 1000 till den som ger en korekt lösning på hur man får triforce! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Korekt? Det är inte så svårt, man klarar ganondorf och ganon sen sparas, det... Triforcen asså men inte att man klarat bossarna, dessutom krävs det nog att man har alla saker, det är så jag gjort! Glöm inte att man ska ha alla hjärtan osså.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 nej, när man spöat ganon tar allt slut då kan man inte röra, jag har allt annar, vapen, hjärtbitar, skulltulas, allt! måste få den... 1200 poäng är budet nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Långben Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 jag fattar danne, joy förklarar som ett J***a ar*el Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Jag vet att det tar slut danne, men det sparas ändå.. OM det inte funkar för dej så vet jag inte, det funkar för mej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 http://www.zeldauniverse.net/z5.php?page=z5betaquest Här står det om Beta quest. Man måste ha ett game shark som jag har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 står dej, nån måste veta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Man måste ha En Game shark för att få triforce. Koden vet jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Oj oj oj oj.. Jag vet inte vad jag har gjort för att få triforce asså? men jag har den! Den lyser, och det är för att Link har ena delen, Courage... OCh jag har minsann inte något Gameshark.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Ja men hela måste man ha Game shark för. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg