Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Okej, då vet jag. Men vad är svårast i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jonte, vänta lite nu, detta är mer som spam frågor, du får ta det i pm till mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Jaha, men tyck som du vill, jag ville veta om det fanns något svårt i spelet som tex en boss. Bara för att man frågar en fråga om spelet behöver du inte kalla mig för spammare. Eller rätt sagt flera frågor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Men Jonte, du lägger nyare och nyare frågor hela tiden, till slut har jag skrivit hela spelet, du skriver små frågor hela tiden, jag svarar inte på dem det blir som en spam diskusion.. men visst kan jag svara på din senaste... Svårt, inget är särskilt svårt, bara kanske om man spelar mot Morpha och inte vet hur man gör.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Beta Quest , Man måste ha precis allt. För mer info om Ocarina of time och Beta quest gå in på http://www.zeldauniverse.net/z5.php?page=z5intro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Beta Quest? Det är väl inget som är utom tråden va? Nåt som inte har med zelda att göra alltså.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Jo titta på Beta quest på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Har tittat där, och, jo visst, mycket zelda där, bara zelda rättare sagt.. Men Beta quest? Vad är det för spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jag tycker spelet är jätte kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 OKej, klarat det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Har tittat där, och, jo visst, mycket zelda där, bara zelda rättare sagt.. Men Beta quest? Vad är det för spel? Men kolla längre ner på den addressen så snys Beta quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 Vadå Beta Quets Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg