Gäst Liquid Silk Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Hey!! not so fast det var ju fel. Vilka var det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Det kan ju vara Iron maiden, Misfits Fozzy eller Bratmobile. Men jag tror du menar Iron maiden. svaret aer = Iron maiden - Where eagles dare MIN TUR!! Mat foer gudarna ;P Gissa bandet foerst. hmmm kanske det är INFLAMES - FOOD FOR THE GODS? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (toxic avenger @ 15/11-2004 21:21:41) Det kan ju vara Iron maiden, Misfits Fozzy eller Bratmobile. Men jag tror du menar Iron maiden. svaret aer = Iron maiden - Where eagles dare MIN TUR!! Mat foer gudarna ;P Gissa bandet foerst. hmmm kanske det är INFLAMES - FOOD FOR THE GODS? :D Kan man säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Nu gör jag en egen gissa låten sak: Den tredje Armén. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 The Third Army? okej då tar vi: Hjärtformad låda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Heart shaped box med nirvana aja min tur!! hehe spöket i mitt rum.. gruppen också tack!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Gissar ba: Lar'c en Ciel - The Ghost in My Room? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 kan man inte skriva lite från låten isstället tex : She's got a smile that it seems to me Reminds me of childhood memories Where everything Was as fresh as the bright blue sky Now and then when I see her face She takes me away to that special place And if I stared too long I'd probably break down and cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Guns n' Roses - Sweet child of mine Spring till kullarna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Iron maiden: run to the hills Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Gissar ba: Lar'c en Ciel - The Ghost in My Room? :cool: helt rätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Krystal's tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.