Claudia Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 tjejer är nog mer inne på msn eller typ lunar förutfattade meningar.... om du säger något sådant har du inte för bra kontakt med tjejer.... går i spelprogramerings klass med två tjejer... bara i min klass.... Snacka med lite flickor så kanske de berättar mer intressanta grejjer än att de är inne på lunar och msn... ... vem f*n har lunar???? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Jag vet inte en enda tjej som spelar spel (förrutom på fuska). Det är väl mer en kill grej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 Det är nog inte lika många tjejer, eftersom tv- och datorspel alltid klassats som en kill grej. Men jag tror nog att det kommer komma fler tjejer till "Spelens underbara värld :P " Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 23 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2006 får hoppas att det blir lika många tjejer som spelar spel som killar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Men det börja komma spel för lite yngre tjejer typ 5+ t.ex Bratz Barbie Hästspel m.m. Det är min syrra det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Jag känner en som har en spanska lärare som spelar Cs regel bundet de gjorde det på en läxson en gång. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Nja... tjejer brukar väl köra mer som typ the sims 2 och så. Men killar spelar nog mest skjut och action spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag älskar att spela :P Men det är nog flest killar som gör det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 (redigerat) Jag är tjej, jag gillar att spela. Senaste spelet jag körde var World of Warcraft. Körde lite cs förut också.. Jag gillar inte hästspel. Jag gillar inte lunarstorm. Jag gillar inte stallet.se. Msn är inte kul det heller... IRC ftw. \o/ Edit: Meow. Jag gillar inte the sims heller. Redigerat 25 Mars 2006 av Sherikan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Spelvärden ägs just nu av killar, men det finns fler tjejer än man tror som spelar. Många av tjejerna sitter kanske inte och spelar, de kanske bara följer med sin vän/pojkvän när han spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 Min syrra brukar spela The sims spelen . Men hon har också GBC, och GBA SP också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2006 tjejer är nog mer inne på msn eller typ lunar Alla fjortisar i 8an på min skola. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg