kaan94 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Nej det suger fett! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 det e ej tråkigt det äger vadå äger hur länge orkar man sitta och slå på trummor egentligen, verkar väldigt drygt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Har man taktkänsla är det kul <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Det är ownigt! Lätt värt att köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag har spelet lite på Game :) Det var kul, funderar på att önska mig det i juleklapp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag gör det! Jag spelade det för första gången på Nintendo SM (en dag efter att det kom till Sverige -.-). Sen köpte min kompis det sen har vi spelat det rätt mycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 hur kan ni tycka att det e kul o bara sitta o slå på trummor... verkar så ovärt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Det är väl ganska kul,men vadå dyrt?! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 sällan dyrare än nåt annat spel. men jag förstår fortfarande inte vad som e kul med att sitta och trumma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 att spela i rätt takt att köra med kompisar och lyssna på den sköna nintendo musiken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 sällan dyrare än nåt annat spel. men jag förstår fortfarande inte vad som e kul med att sitta och trumma... Det är skön musik B) Och det är rätt roligt att vinna över kompisar m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 det verkar vara ett litet spel... som man tröttnr på... och dem som inte har några kompisar då, vad ska de göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg