Selene Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Det jag önskar mig mest e nog "Tales of symphonia" till Gc också önskar jag mig skivor och ett presentkort till UEB Ruffy.D: bra önskning dvärghamstrar är så j*vla söta. Har ingen själv men jag arbetar på en djuraffär där dom har en massa dvärg hamstrar. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 aaa det är så att i våran stad kristinehamn så kanske det kommer att snöa F*n vadaaa på onsdaagg eller toorrssddagg F*n vadaaa gött Kristinehamn? Känner du några som heter "Samuel , Sebastian , Johannes" "Näsström"? med 1s eller 2s :/ DOM bor med där :) .... Inte för avbryta ämne men vill veta liksom "sry" .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 aaa det är så att i våran stad kristinehamn så kanske det kommer att snöa F*n vadaaa på onsdaagg eller toorrssddagg F*n vadaaa gött ligger kristinehamn norr i sverige??otroligt att dt snöar där :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 det liggeer väll i Småland typ >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (Elite Cheater @ 16/11-2004 19:10:22) aaa det är så att i våran stad kristinehamn så kanske det kommer att snöa F*n vadaaa på onsdaagg eller toorrssddagg F*n vadaaa gött Kristinehamn? Känner du några som heter "Samuel , Sebastian , Johannes" "Näsström"? med 1s eller 2s :/ DOM bor med där :) .... Inte för avbryta ämne men vill veta liksom "sry" .... Du jag tror faktis det dom är mina en av mina bästa kommpisar. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Som det klantars*let jag är, så visste jag inte att det var minusgrader förän jag datt i trottoaren med näsan och tittade upp-och-ned på en gigantisk is-pöl. Aj! Jag önskar mig en vit jul! Massor, massor, massor med SNÖBOLLSKRIG!! mOawhaGhaga!!! :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 En elbas är allt vad jag önskar mig till jul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag vill ha en ny dator som jag vet att jag kommer att få :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Klubbväska för innebandyklubba Total Club Manager 2005 (PS2) RollerCoaster Tycoon 3 (PC) Malmö FF - Allsvenskan 2004 DVD Kommer inte på mer just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 o så ska jag önska mig simpsons säsong 4 på dvd box! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 paper mario 2 mobil ny dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 jag har fått allt jag velat i år så jag önskar mej nog bara nån film elle nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.