Gäst 0012 Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Det började snöa i stockholm på Onsdag i kvällen sen i natten blev det snöstorm och idag med fy vad kalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 i gbg började dt snöa i onsdag, den smälte dt på kvällen, sen snöade dt igen, o sen smälte igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 I uppsala sa det poff under onsdagskvällen och på torsdag morgon var det en jätte snöstorm. och nu är det nästan -17 grader på nätterna. *brrr* :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Jah har redan allt jah vill ha men en till hand kontroll till min xbox skulle vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 va??dt e ju inte så långt norr ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceone1990 Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 ska önska mig dessa spelen till xbox : Halo 2 , Star-Wars battlefront , Shadow ops och en handkontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 SW:battlefront e inte så grym som jag har hört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.