Light Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ska nog köpa det ska passa på därför i Stockholm kostar den nu 384 kr Julpris. Öhhm det kostar det på dom flesta ställen ! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (Halo_Master @ 15/11-2004 19:22:00) Ska nog köpa det ska passa på därför i Stockholm kostar den nu 384 kr Julpris. Öhhm det kostar det på dom flesta ställen ! :rolleyes: Trevligt för dem då :rolleyes: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Har haft det Fredag-Måndag, har spelat totalt 3 gånger, ungefär 2 timmar varje gång. Har du spelat det 3 ggr eller har du spelat igenom det 3 ggr? Det är omöjligt att spela igenom det på 2 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag tror att han har spelat det totalt 3 gånger.Och en gång så menar han att han spelat 2 timmar.Så 3 gånger 2 = 6.Så totalt 6 timmar har du spelat Xray. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 En i min klass har klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 inget är omöjligt.. man skulle kunna klara det på två timmar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paim Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Alltså? Gemfört med ettan så är ju spelet inte svårt? Har man det dessutom på Easy så går det ju tre gånger så fort. Första gången jag spelade och klarade hela spelet så tog det ungefär 6-7 timmar, och detta var på 'Hard' spelade igenom det senare på Easy, då jag viste vart man skulle och hur banorna såg ut. Då tog det knappt tre timmar. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Redan ? :D Grattis iaf, jag klarade det natten mellan fredag och lördag =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 inget är omöjligt.. man skulle kunna klara det på två timmar... Självklart, men jag tror inte han har gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Beror helt och hållet på vilken nivå man spelar på och hur bra minne man har.Då menar jag hur bra man kom ihåg banorna och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Vad kort kanske inte köper spelet :blink: Om du räknar med att klara allt på Easy - Normal - Heroic - Legendary så kan det ta tid :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Ja precis.Då tar det tid.Speciellt på Legendary där får man det tufft. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg