Paim Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 (redigerat) Hah :D 2 timmar och 12 minuter på Easy :D Slå de ni :blink: Redigerat 16 November 2004 av Paim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 men töntar står och räknar hur snabbt ni klarade spelet dagens lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Nej ? Jag sa bara att jag klarade det på natten mellan den 12 och 13onde.. <________< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Kan ju faktiskt vara kul att göra det.Hade själv dock inte gjort det.Hade känt mig stressad på att klara det och det vill man ju inte.Det ska ju inte bli nåt rekord spräckar spel som mario kart DD:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jag klara det på fredags morgonen..... min kompis testa och han sade att om man dör på legendary, får man börja om från början... och om man för 2 st på legendary, och 1 dör, får man oxå börja om :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Låter oerhört svårt.Men är det inte så att det sparas varje checkpoint även på Legendary? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 men töntar står och räknar hur snabbt ni klarade spelet dagens lol Jag brukar räkna hur många dagar/timmar det tog för mig att klara det, det är roligt att jämföra med andra 'töntar'. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Men samtidigt måste det ju vara oerhört pressande.Jag vill njuta av min Halo 2 upplevelse och inte stressa iväg banorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Man tar väl inte tiden direkt.. Men man gör ju en överslagsräkning. Jag kan säga så här, det tog mig några timmar på torsdag efter middag (11/11) och sen klarade jag det på fredag (12/11) kväll, till natten till lördag (13/11) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Okej.Själv tog det 3 dagar för mig.Men då spela jag inte det dygnet runt utan kanske 2 timmar per dag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 legendary e duktigt svårt!jag har precis startat en campagin på legendary spelade kanske i en halv timme och då kom jag kanske till 4 checkpointen på första banan!jag kanske är dålig men det e svårt... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 20 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 Usch ja!Det är ju klart en utmaning för den sanna Halo spelaren ;). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg