unreal Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 och jag har klrat första banan på legendary =D=D=D=D=D coop och själv ni då klarat nån bana på legend än ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Nej jag har faktiskt inte det än.Jag går nog svårighetsgrad per bana o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 En i min klass är det största Halo fanet som jag sett. Har är j*vligt bra också. Klarade ut spelet på Easy, Normal & Heroic på 2 dagar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 En i min klass är det största Halo fanet som jag sett. Har är j*vligt bra också. Klarade ut spelet på Easy, Normal & Heroic på 2 dagar! Det är absolut inte dåligt :P.Har du mött han på Halo eller Halo 2 någon gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 (The Moose @ 29/11-2004 19:11:41) En i min klass är det största Halo fanet som jag sett. Har är j*vligt bra också. Klarade ut spelet på Easy, Normal & Heroic på 2 dagar! Det är absolut inte dåligt :P.Har du mött han på Halo eller Halo 2 någon gång? Låter bra..Men å andra sidan så är det HELT annorlunda att spela multi än singel ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Jaja klart det är.Motståndaren på multi kan på många sätt vara smartare :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 December 2004 Rapport Dela Skrivet 5 December 2004 (The Moose @ 29/11-2004 19:11:41) En i min klass är det största Halo fanet som jag sett. Har är j*vligt bra också. Klarade ut spelet på Easy, Normal & Heroic på 2 dagar! Det är absolut inte dåligt :P.Har du mött han på Halo eller Halo 2 någon gång? Mmm... Jag , han & två andra brukar gå hem till han och köra multi. :P Bara Laser Swords! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 (Delfa @ 05/12-2004 18:43:23) (The Moose @ 29/11-2004 19:11:41) En i min klass är det största Halo fanet som jag sett. Har är j*vligt bra också. Klarade ut spelet på Easy, Normal & Heroic på 2 dagar! Det är absolut inte dåligt :P.Har du mött han på Halo eller Halo 2 någon gång? Mmm... Jag , han & två andra brukar gå hem till han och köra multi. :P Bara Laser Swords! Vem vinner då?Tar du han :) ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 7 December 2004 Rapport Dela Skrivet 7 December 2004 En i min klass är det största Halo fanet som jag sett. Har är j*vligt bra också. Klarade ut spelet på Easy, Normal & Heroic på 2 dagar! Han var bra. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Fler som klarat Halo 2?Jag kan tänka mig att det blir bara fler och fler.Någon som behöver hjälp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 11 December 2004 Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Klarade det för länge sen :P Har spelat live nu sen 13/11 äger alla(nästan :D ). Om det är nån annan som har Live så kan ni väl adda mig: ArmedFencer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2004 Vilka brukar du vara Haggen?Covenants eller Humans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg