The Moose Skrivet 15 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 Tror inte det.Själv vet jag bara en som klarat Legendary på Halo.Men han hade en sammarbetare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 Har inte spelat det på länge.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Har inte spelat det på länge.. Okej det påverkar ju verkligen det här ämnet. Iallafall är Legendary ortoligt svårt och man klarar knappt det utan en vän. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Legendary är nästan omöjligt tilloch med med en vän! Men det är roligt med lite(MYCKET) utmaning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Jo det är det.Men inte för roligt om man för göra om det ett tjugo tal gånger.Det är då kontroller börja flyga :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Flood banorna på Legendary. Fy f*n säger jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wazabi Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Dom e ascoola asså! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Är det någon som har klarat dom banorna då?Ja menar Legendary! :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 testade men en kompis och han gav upp på en gång men det behövs lite mer en att man får lov att starta om ca. 5 gånger för att stoppa mig. Ensam på Legendary är jag chanslös mot Jackals med Beam Rifle(inte för att dom är dåliga men endå). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 21 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Tror ni 3 kompisar hade räckt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 1 kompis räcker. Jag är bra men inte alla mina kompisar >.< Man kan inte köra fyra pers samtidigt på coop Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 ... dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg