Matski Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Kan 2 stycken vara typ Moderator om man har köpt en användargrupp i affären??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Nepp, bara 1 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 11 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 OK,vad synd..... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 vi i ngc teamet samlar till en andvändargrupp och där ska jag va mod :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 ngc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 ngcvad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 Link_Cable menar Nintendo Gamecube teamet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 link_cebel jag vill inte sammla på poäng jag ska samla till en egen grupp därför du kommer allafall bästema så varför slösa poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2003 link_cebel jag vill inte sammla på poäng jag ska samla till en egen grupp därför du kommer allafall bästema så varför slösa poängmm håller helt med dig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Om nån har köpt en användar grupp på NGC kan nån annan efter 3 månaderr bli det också? Det är 5 platser säger vi så har en köpt en användar grupp då är det 4 kvar kommer det att stå 5 platser lediga efter tre månader då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Om nån har köpt en användar grupp på NGC kan nån annan efter 3 månaderr bli det också? Det är 5 platser säger vi så har en köpt en användar grupp då är det 4 kvar kommer det att stå 5 platser lediga efter tre månader då? nu fattar jag inte,?? :shock: fårman ha en användar grupp i 3 månader bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.