Wakizashi Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag är fast på Super Mario Sunshine! Jag har 65 Shine Sprites, och det har sedan länga varit den där ljusstrålen nära Shine Gate. Hur gör jag för att komma vidare? Svara snabbt tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag mins inte riktigt men jag har för mig att du ska titta rakt upp i ljusstrålen och då förflyttas du till en bana! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wakizashi Skrivet 15 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag mins inte riktigt men jag har för mig att du ska titta rakt upp i ljusstrålen och då förflyttas du till en bana! :lol: Oj, tack så jättemycket!! :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Det var så lite..:lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Nej man ska stå i ljusstrålen och titta mot solen. Då kommer man till Noki Bay. Men för att komma till Corona Mountain (sista banan) så ska du klara Episode 7 i alla banor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 men det var ju det han sa ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Nej Krystal sa att man skulle titta rakt upp. Men solen är inte rakt ovanför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 men wow... vilken skillnad... DET E JU SÅ ONÖDIGT ATT PRATA OM SMÅ SAKER UPP ELLER SNETT UPP E JU ÄNDÅ NÄSTAN SAMMA!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Det är inte alls onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 jo det är det för småsaker kommer väl vem som helst på... annars e man ju helt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Men nån kanske inte kommer på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag är fast på Super Mario Sunshine! Jag har 65 Shine Sprites, och det har sedan länga varit den där ljusstrålen nära Shine Gate. Hur gör jag för att komma vidare? Svara snabbt tack! Titta upp mot himmlen!!! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg