Gäst alan.shalaji Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag laddade ner msnmessenger 7.0 (beta) och efter 30 dagar går det inte att använda och sen när jag installerar nåt annat msn så är det bara det gamla. Kan nån säga hur jag tar bort det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 använd 6.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newsony Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Jag säger som Gold Pidgey använd 6.2 istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Håller med de andra... e inte 6.2 tillräckligt bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Håller med er också men det ska finnas en patch som gör att man kan använda 7.0 igen.....men vet inte vad den heter... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 7.0 e en dålig Beta version som bara e cp. Ibland, när man öppnar ett nytt chat fönster så får man se ett gammalt samtal. Och det finns en 6.3 version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Om ni inte kan hjälpa honom så skriver ni inte alls i detta ämne utan försöker hjälpa honom... Har du försökt ta bort själva filen från datorn? "Lägg till eller ta bort program"? Annars kan du köra Ad-Aware på datorn om det är något fel på skiten. Annars så kan jag inte hjälpa dig, Good Luck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Håller med de andra... e inte 6.2 tillräckligt bra? Läs mitt första innlägg.Jag skrev att jag laddade ner alla andra versioner av msn men när jag starta dem var det fortfarande 7.0 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Uppdatera ditt msn 7. Den nya versionen så har dom tagit tillbaka winks http://g.msn.com/1cl9partnerenus/710 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 för dom som vill ha messenger 7 gå in på www.mess.be Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 annars om det inte funkar med "Lägg till eller ta bort program" så kan du ta bort det manuellt : Hur man tar bort det manuellt: 1.avsluta messenger i höger kanten. 1.Tryck ctrl+alt+delete 2.gå in på processer 3.hitta msnmsgr.exe 4.tryck "Avsluta process" 5.Hitta mappen Messenger (om du har installerat den vanligt ligger den på c-disken) 6.Ta Bort Mappen 7. Ta Bort Mappen från papperskorgen. Om detta Inte funkar kan jag verkligen inte hjälpa dej! MVH Wacko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
new jooles Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 (alan.shalaji @ 17/11-2004 16:36:23) Håller med de andra... e inte 6.2 tillräckligt bra? Läs mitt första innlägg. Jag skrev att jag laddade ner alla andra versioner av msn men när jag starta dem var det fortfarande 7.0 <_< använd 6,2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.