Haggen Skrivet 16 December 2004 Rapport Dela Skrivet 16 December 2004 (Halo_Master @ 14/12-2004 22:41:04) Vad tycker ni om covenants sniper?Lite små svår att hantera?Kan vara bra på nära håll också :P. Efektiv mot grunts men annars suger den :P Ni vet att covenants sniper är lika kraftig som human sniper. Skillnaden är ju att man inte kan skjuta för många skott sammtidigt för då överhettas den men man behöver ju å andra sidan inte ladda om ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 December 2004 Rapport Dela Skrivet 17 December 2004 Beam Rifle är skönare på nåt sätt tycker jag. Den låter inte lika mycket också. The Mosse: Dom små med trekanter på ryggen är Grunts. Dom som ofta har Plasma Rifle heter Elites. Dom håriga med Brute Plasma Rifle och Brute Shot heter Brutes. Så finns det några störiga som flyger. Dom kallas Drones. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 ghost boost (inte precis ett vapen men ändå) och energy sword :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Ghost boost är ju bara turbo på ghosten! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 energy sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Beam Rifle är skönare på nåt sätt tycker jag. Den låter inte lika mycket också. The Mosse: Dom små med trekanter på ryggen är Grunts. Dom som ofta har Plasma Rifle heter Elites. Dom håriga med Brute Plasma Rifle och Brute Shot heter Brutes. Så finns det några störiga som flyger. Dom kallas Drones. Hunters. De där som skjuter stora gröna bollar. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 (Xray @ 21/12-2004 20:44:15) Beam Rifle är skönare på nåt sätt tycker jag. Den låter inte lika mycket också. The Mosse: Dom små med trekanter på ryggen är Grunts. Dom som ofta har Plasma Rifle heter Elites. Dom håriga med Brute Plasma Rifle och Brute Shot heter Brutes. Så finns det några störiga som flyger. Dom kallas Drones. Hunters. De där som skjuter stora gröna bollar. ;) Kanske bollar i Halo skulle snarare kalla det strålar i Halo 2 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 22 December 2004 Rapport Dela Skrivet 22 December 2004 Hunters är mycket svårare i Halo2. I Halo slog jag ihjäl dom men nu är det svårare eftersom dom kastar sig bakåt om man är bakom dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 29 December 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 enrgy svord ä ju lätt skönast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
broderna Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 energi sword och två smg sentinel bame sothgun rocetlauncer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Battle rifle äger iaf på outskirs ( på de andra banorna med) Eller jag säger så här alla människovapen utom snipret äger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 Sniper.. E den bästa... Roligaste fordonet är spectre eller bungie... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg