Matski Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Battle Rifle, Energysword och Sentinel Beam när man är Covie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 smg e ba för skön och två pistoler äger !!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Sentinel Beam, Energy Sword, 2 SMG, 2 Brute Plasma Rifle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 jag har nyss fått halo 2!jag undrar hur använder man 2st vapen sammtidigt eller får jag lära mig de senare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 (redigerat) Battle Rifle, Energy Sword, Shotgun (bra i singleplayer iaf), antingen 1 SMG och en needler/plasma rifle.. Dubbla smgs har aldrig fallit mig i smaken... Beam Rifle är också kul ! ;D EDIT: Holalola, du går över t.ex en SMG och håller in 'Y' medans du använder t.ex en needler. Du skjuter med det vapnet du hade först på 'R' och med det andra på 'L' Redigerat 22 November 2004 av NesseN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Ser att SMG verkar vara populär.. Den gillar inte jag. Den är för kraftig, håller du inne hela magisinet så höjs den <_< .. Battle Rifle är mycket bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 jag har nyss fått halo 2!jag undrar hur använder man 2st vapen sammtidigt eller får jag lära mig de senare? Jo,när du ser ett vapen som man kan ha två av samtidigt.Håll då inne Y och sedan kan du använda dessa två vapen samtidigt.Det vapen du hade först sedan det du tar upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Ser att SMG verkar vara populär.. Den gillar inte jag. Den är för kraftig, håller du inne hela magisinet så höjs den <_< .. Battle Rifle är mycket bättre. Det kallas rekyl, och är för att göra spelet lite mer verklighets troget.. The Moose: Jag hade redan svarat på den där frågan.. >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Jag har hört att man kan hålla i två vapen kan man det?? Min favo vapen är lätt sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Ja, håll in Y när du står över en SMG t.ex.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Synd att man inte kan ha två energy sword amtidigt.Det hade varit köttigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 (NesseN @ 23/11-2004 12:25:20) Ser att SMG verkar vara populär.. Den gillar inte jag. Den är för kraftig, håller du inne hela magisinet så höjs den <_< .. Battle Rifle är mycket bättre. Det kallas rekyl, och är för att göra spelet lite mer verklighets troget.. The Moose: Jag hade redan svarat på den där frågan.. >.< Jag vet >.< Det är kanske väldigt realistiskt men det är ändå inte bra.. Ni är helt ute och cyklar, PLASMA RIFLE ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg