Gäst Xray Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 2 Röda plasma rifles (brutes) är ägande! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Särskilt mot sista bossen.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Dödsstöten med Energy Sword äger. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henrik91 Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Dual pistols bara en så bra jädra känsla i att meja ner zombies med dom vad heter det e de zombies eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Forerunners heter dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Brute-shot (som the moose syftar på) Är inte så bra, men slagen grillar allting. :P Det är lite svagare än ett energy sword. Ja det kan väll ta en 2-3 skott för att ta kål på en Brute på normal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 Forerunners heter dem. Nej, jag tror han menar ni vet vilka.(jag spoilar inte :rolleyes: )Som Covie ska man ha Sentinel Beam som 1:a vapen och Energy Sword som det 2:a. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 29 November 2004 Rapport Dela Skrivet 29 November 2004 jag diggar battle rifle o sentinel beam så s*tan asså..! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Jag håller mig till mitt tidigare inlägg men jag tänkte bara höra vad ni tycker om rocket launchern ;) (för bra enligt min mening) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 Jag håller mig till mitt tidigare inlägg men jag tänkte bara höra vad ni tycker om rocket launchern ;) (för bra enligt min mening) Den är väll i stort sätt likadan som i ettan.Inga nya funktioner direkt :P.Det gäller dock att träffa bra för att ta kol på fienden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Den sökande raketen, den är lite FÖR bra. Raketen är välldigt snabb ijämfört med 1an Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Har vi nämt alla olika fordons vapen.Covenants motsvarande "Warthog" (vet inte vad det fordonet heter) är riktigt bra-Den tål mycket och skjuter snabbt som attan :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg