Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 på tågstationen tog ja en burk läsk o kastade den på en combine vakt :D jäveln förja jaga me :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag ska kanske köpa det. Om jag har energin till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 17 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 det har du nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Whee, HL2 är super XD Mwahah! Det är roligt att kasta bokstäver från skyltar på monster XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 på tågstationen tog ja en burk läsk o kastade den på en combine vakt :D jäveln förja jaga me :cool: dom följer efter en os låtr en. dom e lite läksiga ibland ;) fick 5st efter mig förrut hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Mycket roligare än Doom 3 o.o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (redigerat) alla på fuska.se e så barnsigaPffff du är ju barnslig Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooob.Vi beter oss mer Vuxet än dig 0:OOLLLA Redigerat 17 November 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag tror inte att det där svaret övertygade han/hon... O_O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (x0t @ 16/11-2004 19:55:46) aa. det e ju värt... men man behöver INTERNET för att spela HL2 och SOURCE.. :/ d suger :P ... men asså. min ppa har modem så¨hur gör man då? Ehum, måste man ha internet för o installera?, lamt.. .. ehum.. sry för dubbel >.< Men neej !! man behöver internet om man vill spela online lr om man vill registera online!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 För dom som inte vet/e för dumma för att fatta: Man måste ha en steam-account för HL2, man måste va connectad till internet när man registrerar (skriver in Cd-key) sen behöver man inte va connctad till internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (x0t @ 16/11-2004 18:52:17) vad? Spelet?, monsterna är juh läskiga buuhuu :( Håller me, när jag spelade Half-Life så kom de nåra monster, jag skrek till o min brorsa stängde av datorn :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 För dom som inte vet/e för dumma för att fatta: Man måste ha en steam-account för HL2, man måste va connectad till internet när man registrerar (skriver in Cd-key) sen behöver man inte va connctad till internet Men d visste vell f*n inte jag heller !! har aldrig haft hl2 !! Gissade bara va f*n!! det brukar ju va så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.